welcome :)

its between me and him :)

Tuesday 28 June 2011

itu jalan penyelesaian

kalo putus , aku akan bahagia ke ? aku da pun lafaskan .
ada kah aku akan mnyesal ? aku da takde pape da dgn dia .
dia pun seems ok . tape la ara , kau kuat laa . smpai bila kau
na menges kan ? dia pun ta kesa la kalo kau nges . dia ta
pdulik pun ra . yang dia tahu , maki2 kau laa . ni dia ckp na
kau dari jb . aku takot sbenanye bejauhan dgn dia . btol ke
apa yg aku buat ni . dia pun ta akan carik aku balek . tape ,
ini jalan tebaik . thnks sbb jaga aku slame ni . aku happy sgt
dgn kau . kau je yg bole buat aku nges mcm ni . sbb aku
telalu happy dgn kau smpai aku ta bole trima knytaan .
sblm bnde da lama , baik skrg . engt dulu , masa first2
break dgn dia . dia la paleng teruk nges . aku ta pun . tapi
nape skrg dia ok je . msti sbb dia da serik kena mcm ni kan .
tuhan , aku syg dia . dia brubah , sgt ketara . aku na lupakan
dia , tapi dlm masa yg sama aku na dia . apa aku na buat skrg .
dia bkn milik aku lagi . aku da hdup sorg2 kmbali . aku kena
brubah , kena trima semua ni . buatkn ni jadi 1pgjaran dlm
percintaan . jgn tlalu kuat ugkit ok ara . tapi tape , smpai bila2
pun aku tetap akan tgue dia . syg dan cinta aku kat dia ,
takan pena pdam . hanya dia .




Mohd Amirul Hijrah Mohd Nasir ,
sayaa cinta awak seorang . 

No comments:

Post a Comment