welcome :)

its between me and him :)

Tuesday 7 June 2011

his birthday are cominggg :)

Waahhhhh !

Birthday dia da na smpai woo . 
lagi 2minggu jea yaw ! dedor jeee !
aku dgn ta prepaire pape lagi an .
duit pun blm ada kat tgn . hampeh !
aku sbena nye da kumpol duit aw ,
da jejak rm100 . tapi mtoe dia rosak 
aku pun bagi la duit tuh kat dia . sbb
kesian lahh ! aku ta bole tgok dia susa .
tapi tape , aku bole cari duit lagi . aku
na beli kan dia jam esprit . tapi tgk la
coz aku ta sebey tmpat laen lagi .
bajet aku ntk jam dia RM200 je au .
hope2 , jam esprit bwh dari rm200 !
AMINNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!
aku na smbut kat ruma die je la .
sng tade pening2 pale an ? haa dgn
ibu pun aku da kautim baik . skrg
aku tga pkir na cari kete je na anta kek .
takan na naek mtoe seyh . aku pun
tanak amul tahu . na SUPRISE !!! :)
tape , mudah mudahan sume bjlan 
dgn lancar ! amin ;D

No comments:

Post a Comment